İnstagram'daki Resimler Nasıl İndirilir?

label
label


Bazen İnstagram'da gördüğünüz resimleri indirmek istiyor olabilirsiniz. Her ne kadar telefonda ekran görüntüsü alabilsek de resmi tam boyutlu olarak indirmek herkesin hakkı ;)


Biz de bu hakkımızı kullanalım dedik...

İnstagram'daki resimler veya videolar nasıl indirilir?

Öncelikle İnstagram'daki resmimizin URL adresini kopyalayalım. (Örn. https://www.instagram.com/p/BTjrFTyAMQC)

Daha sonra downloadgram.com'a gidelim ve linkimizi girelim. Download butonuna basalım.

Altta zaten Download Image yazısı çıktı. Bu yazıya basarak resimlerinizi veya videolarınızı kolayca indirebilirsiniz.
PAYLAŞ:

Benzer Yazılar

avatar

ben screen shot kullaniyorum aliyorum kesiyorum hallediyorum :)

delete 5 Mayıs 2017 18:00
avatar

instwogram uygulaması candır :D

delete 6 Mayıs 2017 17:40
avatar

Güzel anlatım olmuş ellerinize sağlık. Taklitimizi yapmanızda çok hoş taklitler aslını yüceltirmiş hocam :). Temayı benden isteseniz verirdim. UlticanPro' denen hırsız şahsiyetten aldın sanırım !

delete 8 Mayıs 2017 10:16
avatar
Shutdown Blog person

Yanlış anlamayın hocam. Amacım taklit değil. Bende işte teknoloji gündemini kendime göre yorumluyorum. Bu arada temayı o kişiden almadım. İnternette yapımcısı ücretsiz paylaşmış oradan indirdim.

delete 8 Mayıs 2017 15:48
avatar

Ben de bu tarz siteler kullanıyorum resim indirmek için fakat instagram a resim indirme özelliği gelmesi gerek artık.

delete 9 Mayıs 2017 18:22
avatar

screenshot ile hallediyorum ben valla genede deniyecem :)

delete 16 Mayıs 2017 08:48



sentiment_satisfied Emojiler